Accepterad ritalinfest | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ritalinfest

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lio Maria

Vad är ditt discord namn? liomariafisk

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alina Eriksson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? spontan, trevlig och väldigt mycket personlighet.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Alina har precis flyttat till denna stad med sin kompis greta för en ny start, hon söker vänner och sen när hon lärt sig staden så kommer hon så småningom att vilja skaffa jobb, kanske inom taxi då hon skaffat körkort nyligen vilket hon är stolt över. Alina har hittat många nya vänner i staden och trivs väldigt bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett roligt, socialt och seriöst rpande.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte behöver vinna ett scenario för att ha kul, att man ska göra det så verkligt som möjligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, tyvärr tänkte jag inte nog långt i discord-severn och berättade hur man hittar numret till mekonomen. Vilket jag ganska snabbt kom på att det går emot META-regeln. Kommer inte göra om det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, du får inte använda ditt fordon som ett vapen. RDM, du får inte döda utan orsak. Och sen META - du får inte använda information utanför spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag håller en seriös nivå av mitt rpande, trots att jag bröt mot META-regeln. Kommer som sagt inte göra om det igen, jag tänkte inte längre än näsan räckte.

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej! Jag är med i eran Discord men har precis bytt namn till samma som jag heter på steam. Mitt användarnamn var tidigare liomariafisk.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga av tjomannen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka