Nekad rispa81 | Whitelist ansökning [Axos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rispa81

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198089720333/

Vad är ditt namn i verkligheten? Pier Svensson

Vad är ditt discord namn? Rispa81#0216

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 1981

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en helt vanlig "svensson", Mitt namn är Pier Johansson tar dagarna som dom kommer. ena dagen står man och fiskar nästa kanske man plockar weed. vad som händer med min karaktär får framtiden avgöra . alla val man gör har sina konsekvenser. ibland till sin fördel ibland till sin nackdel. har jabbar som både bilfirma och mekaniker ägare tidigare. försöker hålla sig så långt ifrån kriminalitet som det går. intressen har alltid varit bilar och kommer förmodligen va tills man dukar under

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vet hur man spelar seriös rp. sen om det är tillräckligt för whitelist får ni avgöra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Fördelen med whitelist är ju att man kan få möjlighet till jobb på denna servern. förutom strö jobben som fiskare och dylikt.

Hur hittade du Multistaden? Satt och sökte bland Svenska servrar efter att ha spelat på en Amerikansk i över ett år nu.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är väl att fin slipa det som går inom rollspel och även ha en skoj stund.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Har lirat på made for sweden , molnet , förnuftberget, . bara whitelistade. den jag hoppar in på nu förutom multi är en amerikansk vid namn Forged Existence

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka