Accepterad rispa81 | Chef-jobb ansökan [Edv1in]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

rispa81

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygghansa

Vad heter du IRL? Pier

Vad heter du på discord? Rispa81

Hur gammal är du? 42

Hur länge har du spelat på Unive? Jagt började spela redan när servern hade namnet Multistaden.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? I första hand kom mer jag se till så att det finns kompetent personal som är aktiva. Jag kommer även ha en noll tolerans för korruption då det inte medför något vettigt till servern mer än huvudvärk för admins med allt kaos det medför. Min första prio kommer att bli att hitta aktiva spelare som inte spelar enbart för att få lön utan faktiskt gör sitt jobb. Det verkar vara en bristvara dock på servern då det verkar som nästan hela servern har folk men ingen jobbar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Inom just Trygghansa har jag väl inte några jobb erfarenheter på det sättet mer än fordon irl som är försäkrade. Ja va dock båtchef en gång i tiden här på unive så jag vet ju fortfarande hur det fungerar. Jag är inte ny inom fivem för den delen heller då jag förmodligen sitter på dryga 6000 timmar i totalt

Hur ofta kommer du vara inne? jag spelar i snitt kanske 6+ timmar per dag. Skulle jag tillförmodan vara borta någon dag så kommer jag se till att ha aktiva spelare som kan hålla uppe firman medans jag är borta. Men jag är väldigt aktiv personligen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag.

Senast ändrad:
Godkänd muntlig, Fint jobbat. Välkommen till Chefs teamet.

Tillbaka