Nekad Rismedkyckling | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rismedkyckling

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199098075906

Vad är ditt namn i verkligheten? orup

Vad är ditt discord namn? Junior12#8016

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Orup Lamouri och är en person med en väldigt tuff uppväxt det han har haft tufft är med sina föräldrar, det hans föräldrar har gjort som att orup ska fått en dåligt uppväxt av är att dom båda var alkoholister vilket gjorde så att orup behövde leva mycket själv och han fick inte stöd av sina föräldrar. Just nu är orup 29 år gammal och vill tjäna pengar den tuffa uppväxten han har fått så har han ingen utbildning och inget jobb, vilket nu han har insett att han måste tjäna pengar eftersom att han är 29 år gammal, så hans plan är att jobba på en bil mac och stjäna ihop 50 tusen sedan vil han starta ett eget företag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vil bli medlem på unive eftersom att det finns så mycket man kan göra på denna server vilket jag tycker är väldigt bra just för att om man trötnar på att vara polis kan man jobba inom abulansen, rent sagt så tycker jag bara att det finns så mycket att göra på servern samt att det är en bra server med sköna staffs.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är att ha en bra nivå och inte tyda på dålig rp. Och seriös rp och förbättra min karraktär med tidens gång,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska spela för rp:ns skull och inte bara köra för att vinna ett scenario det jag menar med detta är att man ska spela så alla har kul

Hur hittade du Unive? genom vänner och tiktok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka