Accepterad rismedcurry | Medlem ansökning [danskenz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rismedcurry

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alex

Vad är ditt discord namn? rismedcurry

Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohammed Abdi och är född i Jordan. Som liten var han som vilken liten pojke som helst spenderade sin tid ute på gatorna och lekte runt. Hans familj var inte den rikaste men Mohammed hade fortfarande en livlig uppväxt där han får en utbildning i den lokala skolan. Hans far var däremot inte hemma så ofta då han kämpade hårt med att försörja familjen och hans mor spenderade mycket tid åt att uppfostra hans lilla syster. Så Mohammed fick till stor del klara och underhålla sig själv. Så länge Mohammed kunde minnas hade han ett mål i livet. Vilket var att komma ifrån sin hemstad och uppnå de sin pappa aldrig lyckats. Han ville att hans framtida barn kunde leva de livet som han alltid velat. Hans största intressen är att få en dag få göra det han själv vill och få driva en egen firma Mohammed har haft en fattig uppväxt men det har han inte låtit förändra honom som person. Han är fortfarande de glada och aktiva pojken som lekte med sina vänner på gatan. Han var även väldigt hjälpsam runt om i byn där de bodde. Men lugn var han inte alltid och kunna ofta få utbrott och bli väldigt arg. Nu har han äntligen kommit ifrån Jordan och flyttat till Sverige där hans drömmar förhoppningsvis blir till verklighet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med att rollspela som en unik karaktär som bidrar till glädje och unika scenario. Men även att hålla det social mellan andra. Jag har en unik stil att rpa på som många tycker är roliga och jobbiga beroende på vem man är men jag kommer bygga upp en karaktär som komma bli igenkänd för dess unika karaktärs drag och beetende. Jag kommer hålla i roliga scenarios och inkludera så många jag kan och försöka rpa på det bästa sätt ja kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartensvinst innebär att du inte bara spela för din egen vinning. Utan du inkluderar andra i din rp och accepterar att du inte alltid går ur ett scenario som vinnare utan oavsett hur scenariot utspelar sig ska jag fortsätta rpa för att alla ska få spela de dem rpar som på ett roligt sätt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och grundreglerna som rpn bygger mest på är Sunt för nuft: Huvudregeln och innebär att du rpar som de vore på riktigt du utför inte saker som inte är realistisk. Fearp du ska värna om ditt liv och inte spela som du har 100 liv och aldrig kan dö. Powergaming du rpar på dina skader och rpar inte som du har omänskliga krafter. Samt Powergaming 2 som innebär att du inte spelar bara för makt och pengar. RDM och VDM du ska inte döda någon utan en anledning samt att du inte ska använda ditt fordon som ett vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har tidigare erfarenheter då jag spelat på andra servrar och har mycket tid nedlagt på fivem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag har inget att tillägga

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka