Nekad Risky080 | Chef-jobb ansökan (flake)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Risky080

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Joakim

Vad heter du på discord? C69#4509

Hur gammal är du? 15(2008)

Hur länge har du spelat på Unive? I typ 1 år kom tbx för typ 1 vecka sen :)

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? nu när jag kommer få sommarlovet är inte bara en tid för avkoppling och semester, det är också en möjlighet att driva mitt yrke framåt och bidra till dess utveckling. Genom att vara aktiv och engagerad kommer jag att arbeta hårt för att säkerställa att mitt yrke fortsätter att utvecklas och växa. Jag är typ alltid inne då jag anser att jag visar mina kollegor att jag e aktiv och på så sätt få folk att lita på att jag är en bra chef. Jag har även erfarenhet som om man ska typ ta utbildning eller ge befordran så vet jag hur man gör då jag har vart bitr.chef på båtbolaget samt gsp. Jag kommer även dra in pengar coh få in arbetare så att yrket går framåt inte går backåt. Tycker även att jag kan rpa så skulle göra allt jag kan för att få yrket så bra som möjligt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat på vianor. Med min erfarenhet från Vianor och min önskan att fortsätta utvecklas och bidra till branschens framtid är jag redo att ta på mig nya utmaningar och möjligheter. Jag ser fram emot att tillämpa min kunskap och erfarenhet för att göra en positiv skillnad och fortsätta driva branschen framåt. Jag kan rpa med /me, /sme och kan med f6 menyn, jag gillar social rp som sagt det är därför jag vill ansökas som chef för att när man rpar krim kanske det inte blir så mycket socialt rp men därför så vill jag jobba på vianor så att jag får prata och träffa nya folk. Under tiden jag jobbade på vianor lärde jag mig menyerna bra, lärde mig nya emotes och att byta färger på bilar och byta däck.

Hur ofta kommer du vara inne? Hela tiden typ för snart e det sommar lov då kommer jag satsa super mycket på Vianor så att yrket får en sån bra start som möjligt.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Japp såklart man kan ju ansöka till nåt annat skoj.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope bara unive.

Har du läst våra Regler? Japp kan alla.

Tillbaka