Accepterad Risky080 | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Risky080

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199250093050/

Ditt Hex-ID: 11000014ce133fa

Vad är din discord tagg? C69

Vem var det som bannade dig? andersbergman

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-26 010904.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde ett dumt val och inte tänktye mig för. Jag gjorde fel och får stå för de jag gjort , men ångrar mig välldigt mycket och ber om en andra chans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit på oljerigen sedan plockat 600gram kokian sedan kommer de några och dödar mig och lootar allt jag har så jag gjorde ett dumt val när dom hade dragit så tog jag spawnmenu och gjorde en report om att jag dog av bugg sedan blir jag inddrgna roller och p bannad. jag ber om ursäkt åter igen och ber om en andra chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de va ej felaktig då jag gjorde fel. Jag tar på mig de och ber om en andra chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer ej i håg då de var så länge sen jag blev bannad innan denna men tillexempel att jag körde för fort i staden och jag lärde mig att inte köra för fort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna tänkt en gång till inann jag gjorde mina handlingar, sedan bara inte andvänt mig av spawnmenu och inte ljugit

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska aldrig mer ljuga och inte ta spwanmenu när de ej är okej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, gick ej att ta bild men vill ni se kan jag skrämdela i support.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka