Accepterad Risky08 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Risky08

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199250093050/

Ditt Hex-ID: dc ban så antar att jag inte behöver skicka en hex id

Vad är din discord tagg? C69#9863

Vem var det som bannade dig? vet ej för de var typ 1 år sen.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet ej för att det var typ 1 år sen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle ta bort gifen men exakt när jag tar bort dom blev jag kickad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig enligt mig. Jag är så ledsen och ångerfull för att jag skickade en olämplig gif. Det var ett ogenomtänkt och dumt misstag som jag ångrar så mycket. Jag vill be om förlåtelse för min handling och för eventuella besvär som jag har orsakat dig. Jag kommer att tänka mer på mina handlingar i framtiden och jag lovar att vara mer uppmärksam och ansvarsfull i min kommunikation. Igen, jag är så ledsen och jag hoppas att du kan förlåta mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig varit dc bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skicka gifs på mobilen för det kan hända som det har hänt nu(Bannad)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp inte skicka gifs från mobilen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp skulle aldrig göra det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka