Accepterad Riset | Medlem ansökning (S1gge12)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Riset

Icke Medlem
Meddelanden
149
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? riset.

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pär Brolander, 37 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Punktlig, ärlig, hård.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Pär har hela sitt liv varit intresserad av polisen och har jobbat inom myndigheten sen han gick ut polishögskolan vid 21 år ålder. Även fast Pär bara har jobbat inom polisen i 8 år, så har han gjort mycket. Pär har jobbat inom både grova brott, jobbat inom diverse span grupper mot narkotika och på senaste tid varit en del av NOA- och polisflyget. Pärs uppväxt var inte den bästa, hans föräldrar visade inte Pär så mycket uppmärksamhet vilket gör att Pär kan bli väldigt beskyddande för folk som kommer han nära; Pär känner även att han behöver bekräftelse och uppmärksamhet då han inte fick det som barn. Pär fick även en del empati, lite mer än vad andra har just för den delen att hans föräldrar inte tyckte synd om honom när han var lite, och var aldrig där för honom, han fick det han behövde när det kom till objekt, men fick aldrig den känslosamma närheten som ett barn behöver, eftersom Pär vet hur det är så vill han inte sätta någon i den situationen och är väldigt konflikträdd. Framtidsplanen är nu att gå med i SU inom polisen, och fortsätta sin karriär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har RPat i snart 5 år, så jag har ganska mycket erfarenhet, jag bryr mig in direkt om man vinner eller förlorar ett scenario, så länge både parter tyckte att det var kul och givande.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska prioritera att den andra parten, och att den ska tycka scenariot är kul och givande.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Tror inte jag har gjort det, inte vad jag kan komma ihåg.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM när man använder sitt fordon som vapen. RDM när man dödar någon utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget jag kan komma på i detta nu.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka