Accepterad Riset | Chef-jobb ansökan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Riset

Icke Medlem
Meddelanden
149
Reaction score
17
Vilket chef-jobb vill du ansöka till?
Rikspolischef

Vad heter du IRL?
Filip

Vad heter du på discord?
Riset#7888

Hur gammal är du?
17, 2005

Hur länge har du spelat på Unive?
Jag fick min medlem här 2021-02-03, sen har jag mestadels spelat här på Unive, tog lite pauser under en period men kom tillbaka 2021-06-22, sen efter det så har jag spelat på Unive utan uppehåll.

Hur rollspelar du på servern?
Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet?
Jag kommer försöka mitt bästa för att alla i polisen ska ha en trevlig och roligt uppleversser när dom rollspelar på servern som poliser. Jag kommer även försöka göra så att alla scenarion blir roliga för båda parter, se till så att polisen RPear på ett roligt MEN även realistigt sätt, det ska vara kul att spela, det är därför vi är här. Hur jag ska göra det är först att försöka lära alla så mycket som möjligt, lära ut juridik och se till så att dom polisen som jobbar kan det dom behöver kunna, så att dom kan grunderna i det polisiära. Detta har jag redan börjat med, då jag har infört ett aspirantprov så att alla assistenter (fullutbildade poliser) kan mer än vad dom behövde innan. Jag vill lösa en realistisk RP och tag ta i dom poliser som bara spelar för att vinna. Vill föra fram jobbet och utveckla det till det bra, se till så att alla poliser som kommer in i kåren kan det dom behöver. Få bort problemspelare ifrån kåren och sätta hårt mot hårt mot folk som är korrupta eller bara inte han RPea, dessa personer vill jag inte ha i min kår, då det förstör kåren varse sig man vill eller inte.

Skapa svårare antagningskrav och sätta mer ansvar på rekryterarna så att vem som helst inte kan komma in i polisen. Se till så att man inte släpper ut studerande på patrull då dom inte är utbildade över huvud taget, att låta dom patrullera är emot serverns regler "suntförnuft" och skapar även fara för samtliga poliser och civila personer i stan. Detta har jag även börjat jobba lite på under min tid som bitr. chef, skapa system så att allt rullar på och så att folk kan sina saker när dom väl är ute och jobbar.

Se till så att alla utbildningar blir svårare, och även svårare att klara av så att bara kunniga personer finns i diverse enheter, sen lite små saker som att prata med enhetschefer och fråga dom hur det går är en än liten sak som betyder ganska mycket och som kan göra ganska mycket. Prata med alla anställda och fråga dom vad dom tycker behöver förbättras så att man skapar en sköt gemenskap i kåren, och skapar en välfungerade grupp.

Man kan hitta röd tråd i denna text, och det är att jag vill öka kompetensen hos dom anställda i polisen, det kommer inte bara gynna polisen utan resterande av folket som RPear på Unive kommer ha nytta av det, och göra kåren till en ännu bättre plats än vad det redan är. Det är mycket små saker som jag kommer ändra på som kommer påverka polisen på ett bra sätt.

Detta är väl något som alla säger, men jag menar det. Jag kommer försöka eliminera metan inom kåren, att ta allt som man kan ta ingeme, ta det ingame dvs. möten, upphöjningar, samtal med anställa osv. Det skapar även en roligare och bättre känsla för alla, istället för att sitta i dc call och prata om saker, det utvecklar inte våra karaktärer och enligt mig bli bara en tråkig RP, för att det blir ingen RP.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet?
Jag har vari i polisen ett bra tag, 70% av all min tid på servern tror jag att jag har spenderat inom polisen. Under denna tid så har jag suttit i ledningen en bra tid och även suttit som bitr. chef under två chef, under tre olika gånger. Två gånger under Vibles tid och en gång nu under Targets tid. Eftersom jag har varit i polisen, sätt många olika chefer och även suttit som bitr. chef under en lång period så vet jag vad för saker som fungerar, och vad som inte fungerar. Vilket sätt som man inte ska styra en kår och hur poliserna fungerar. Med andra ord så har jag mycket erfarenhet inom ledningen av en poliskår och jag tror att det kan vara en fördel för mig om jag får denna position, jag har även några bra kandidater för en bra ledning och jag tror att om jag skulle få denna chefsposition så kommer polisen utvecklas framåt.

Hur ofta kommer du vara inne?
Jag kommer vara aktiv så mycket som möjligt, jag är 17 så jag går fortfarande i skolan. Men som regler kommer jag alltid vara kontaktbar om något skulle behövas.

Måndagar:
10:00 - 16:50 kommer jag vara kontaktbar vida PM då jag är i skolan, sen mellan 16:50-01:00 kommer jag vara kontaktbar ingame eller via dc call ifall det skulle behövas.

Tisdagar:
10:00 - 15:05 kommer jag vara kontaktbar vida PM då jag är i skolan, sen mellan 15:05-01:00 kommer jag vara kontaktbar ingame eller via dc call ifall det skulle behövas.

Onsdagar:
10:00-15:10 kommer jag vara kontaktbar vida PM då jag är i skolan, sen mellan 15:10-01:00 kommer jag vara kontaktbar ingame eller via dc call ifall det skulle behövas.

Torsdagar:
08:30-15:10 kommer jag vara kontaktbar vida PM då jag är i skolan, sen mellan 15:10-01:00 kommer jag vara kontaktbar ingame eller via dc call ifall det skulle behövas.

Fredagar:
08:30-11:20 kommer jag vara kontaktbar vida PM då jag är i skolan, sen mellan 11:20-02/03:00 kommer jag vara kontaktbar ingame eller via dc call ifall det skulle behövas.

Lördagar samt söndagar kommer jag vara aktiv mellan 13:00 och 03:00, då kommer jag vara kontaktbar ingame eller via dc call ifall det skulle behövas.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef?
Jag kommer vara kvar på Unive då det är den servern som jag har på nu i snart två år, ser inte varför jag skulle byta server för att jag inte får en plats som chef hos polisen.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Senast ändrad:
++Rep
Har arbetat med han konstant sen runt Feburari förra året och kan bara säga positivt om han.
Han är en fantastiskt ledare och vet hur man arbetar med andra han är alltid villig att lyssna på andra och utveckla sig själv och polis kåren på rätt sätt. Tycker att han skulle passa väldigt bra som rikspolischef. (Skulle kunna säga mycket mer men vart han är idag I unive alltså Bitr. rikspolischef borde tala för sig själv om hur mycket han har åstadkommit inom polisen)

+rep riktig broder. Han passar sjukt bra inom denna position, vet ingen annan som skulle utveckla och hantera denna position lika bra som han!

+rep Riset har flertalet gånger bevisat att han har vad som krävs för att bli chef, Riset har vart BTR ett bra tag under många chefsbyten men klarat det galant och på dom tillfällena har han behövt ta mycket ansvar.
Enda chefen som har suttit på kunskap tidigare någonsin var Thore men han visste inte hur man styrde eller ens följde Unives regler. Riset är Mogen vet mycket inom polis och sitter på den kunskap man behöver samt har framtidsplaner som polis. Det går inte att argumentera om att någon annan förtjänar chefs platsen mer än han.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka