Accepterad Rirave | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rirave

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
80
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Rirave

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kasper Jääskelainen och är 25 år gammal och hans uppväxt var väldigt tragisk då hans föräldrar var missbrukare och tog inte hand om Kasper, det gjorde så att Kasper gick fel väg i livet och det ledde till kriminelliteten, hans föräldrar missbrukade narkotika och alkhol, så Kasper gick i ung ålder in i kriminalliteten vilket inte var bra val för han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med rolig och seriös rp för båda parterna så att man kan ha ett gott skratt bakom skärmen

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.e.x i en polis jackt så kan man typ "ge upp" bara för att de andra ska kunna fortsätta scenariot så att det inte tar slut så snabbt och sen kan man ju spela med för att göra ett längre och roligare scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, Powergaming = gör nått oralistiskt och inte rpar på det, fearrp = du är gisslan och är kaxig t.e.x värnar inte om sitt liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat unive ganska länge

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har varit medlem innan vene om det är så viktigt men ah

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka