Antagen Rirave | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rirave

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
80
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Ditt discordnamn: Rirave

Ange ditt födelsedatum 1 Augusti 2008

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för att jag anser att det är lite små problem höger, vänster såsom lallare, squeakers och det förstör rpn ganska mycket, jag anser själv att jag e ganska aktiv, duktig och kompetent samt står för det jag har gjort osv.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? såsom skrivet ovan är lallare såsom icke medlemmar och vissa medlemmar, är ett stort problem som alltid kommer finnas men jag tänker att jag ska försöka på bästa sätt att minska allt sånt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi ska specca, streamvakta och försöka vara aktiva 24/7 och aktiva i support samt reports så att problem tas så snabbt som möjligt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man agerar professionellt som staff genom att hålla lugnet och behandla alla med respekt. det är jätte viktigt att vara professionell då man som staff är en förebild och en "utsida" från servern.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer göra såhär, skola, gym, hem, staff sen om jag nångång skulle vilja så kommer jag rpa men har inte det som mål just för tillfället så kommer nog specca ganska mycket utav min fritid som jag har efter gymmet, mitt privat liv kommer nog komma i kläm nångång såsom familje aktiviteter, släkt träffar osv men det händer inte jätte ofta.

Hur länge har du spelat på Unive? snart ett år oct 18 kom jag tillbaka men annars skulle det vara runt ett år nu i februari och tog min första medlemskaps intervju 18 Maj

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har varit staff tidigare på unive, centic och vation, och kan de flesta komandsen på grund utav det.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag har varit i support i hållit på men jag tycker genuint att det är jätte tråkigt att sitta där och gå igenom samma problem 20 ggr per dag osv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka