Vidare till intervju RIP2004 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

RIP2004

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? ripw.2002

Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lucas Yxan Danielsson, 24 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lugn amibös och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Lucas Yxan Danielsson växte upp i en mindre stad där han tidigt lärde sig värdet av hårt arbete och att ta ansvar. Han har alltid varit praktiskt lagd och trivs bäst när han får arbeta med händerna, lösa problem och hjälpa människor i sin omgivning. Genom åren har han haft olika jobb och samlat på sig erfarenheter som gjort honom lugn, målmedveten och självständig. Efter att ha lämnat sin hemstad har Lucas valt att börja om i en ny stad för att skapa ett bättre liv. Hans mål är att skaffa ett stabilt arbete, bygga upp en god ekonomi och lära känna nya människor. På sikt vill han köpa ett eget boende och kanske starta ett eget företag. Samtidigt vill han bygga ett gott rykte genom att vara pålitlig, respektfull och bidra till samhället på ett positivt sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? kan bidra med bra rp på servern för har tidigare spelat på the path och fbrp så kan ta det jag har lärt mig där till unive tror jag och kan lära utt folk hur man rpar och att man kan ha en seriös omstänighet

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid behöver vinna ett sernario vi kan ta för ett exemple om du rånar en bank så kan du förlora medvetet för att göra så att polisen vinner för att göra så dom får mer rp av det senariot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej har aldrig brytit imot reglerna på servern.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Man får inte attackera eller döda andra spelare utan ett giltigt rollspelsskäl. VDM Man får inte använda fordon som vapen utan ett rimligt RP-sammanhang.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och mogen spelare som tycker om seriös och långsiktig RP. Jag gillar att skapa realistiska scenarion tillsammans med andra och ser RP som ett samarbete där alla ska kunna ha roligt. Jag tar gärna emot feedback om jag gör något fel och försöker alltid utvecklas som spelare. Mitt mål är att bidra till en positiv stämning på servern, följa reglerna och vara en spelare som andra tycker är rolig och enkel att rollspela med.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka