Accepterad RiNO | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RiNO

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: RiNO

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198220328869/

Vad är ditt namn i verkligheten? Pierre

Vad är ditt discord namn? RiNO#5860

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2004

Berätta om din karaktär. Ture Svensson. En 43 årig man som älskar att åka motorcykel, Ture är jätte omtänksam människa. Men, ifall fel person börjar reta eller göra något emot honom så vickar han inte undan för att dra till ett slag på käften. Han var intresserad av motorcyklar enda sen barndomen. Tråkigt nog så har Ture stött på ekonomiska problem så han inte längre kan ha kvar sin motorcykel. Så just nu gör Ture allt för att kunna hitta ett jobb så han kan uppfylla sina drömmar igen... att åka motorcykel.

Varför ska just du bli whitelistad? Har ett stort intresse i RP. Och har fått massa rekommendationer om denna server, Har lirat mycket Serios RP på Garry's mod. Dock känner jag att jag vill hoppa fram ett steg o byta till FiveM och då tror jag denhär servern är perfekt för mig.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har en massa polare som lirar och tycker att denna känns helt rätt för mig, mycket aktiva staffs samt att de är trevliga.

Hur många timmar har du på FiveM? 3.8

Hur hittade du Multistaden? Fick rekommandation av "Fadi" och "Björne Karlsson"

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, Har mest lirat Drift på FiveM tidigare så har inte haft några problem alls.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, denna är den ända jag lirar på då jag vill lira med mina polare vilket spelar här.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka