Accepterad Rinkos05 | Ban överklagan [Wmac]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rinkos05

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199207593331/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a58b573

Vad är din discord tagg? Rinkos05#8029

Vem var det som bannade dig? Wmac

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Krim utan krim, Säljer kokain på piren

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet exakt varför staffsen bannade mig, det var för att jag försökte sälja kokain till en kille som jätte Järna ville ha när han såg att en annan kille gav mig det helt utan anledning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det kom fram en tomte till mig och gav mig kokain utan anledning, kan tänka mig att han vill förflytta problemet till mig. Sedan kom det fram en till mig som såg detta och gav mig pengar, jag gav inget kokain till honom men en polis tog mig ändå. Sedan blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår helt varför jag blev bannad men inte att jag blev permanent bannad. Jag hade ingen aning om detta då jag inte ens är medborgare och inte behöver ha jätte koll på alla regler. Menar absolut inte att jag lallar utan att jag läser inte igenom krim reglerna då jag inte är krim. Tycker att såklart jag ska bli bannad men inte permanent, hade jag blivit bannad en längre stund men inte permanent hade jag lärt mig av det jag gjort.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag började spela klädda jag ut mig till polis för att jag hade ingen koll vilket gjorde att jag blev bannad. Men när jag kom tillbaka åter gärdade jag det och gjorde aldrig om det. Jag blev också bannad en gång när jag driftade in i en lyktstolpe och gick ut ur bilen direkt. Nu när jag krockar bilen sitter jag kvar ett tag och anpassar mig till hur svår krocken är.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ta emot kokainen eller göra så det hamna i rätt händer. Nu i efterhand skulle jag också kontaktat staffs för att få vägledning då jag inte är krim.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att olagliga saker och ting håller sig hos de som är krim. Jag ber så mycket om ursäkt för att jag vet att jag kan bidra till bra rp och jag ångrar mig extremt mycket. Jag ska även läsa igenom alla reglerna så att jag kan vara säker på att jag inte upprepar något liknande.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår och respekterar detta till hundra procent, jag är tacksam att ni tar er tid och läser

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka