Nekad Rinkos05 | Ban Överklagan [BY G!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rinkos05

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199207593331/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a58b573

Vad är din discord tagg? Rinkos05#8029

Vem var det som bannade dig? PACDON

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-13 190931.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde ner i vattnet med en bil och hade noll kontroll

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag test körde en polisbil som gick TVÄR snabbt vilket jag inte var medveten om. Sedan körde jag mot Trygg-Hansa och den accelerera sjukt fort vilket gjorde att jag inte kunde stanna i tid, detta gjorde då att jag hamnade i vattnet. Det handlade såklart om bilen men är också medveten om att de var jag som körde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att denna bannen inte var felaktig men att den var placerad lite för länge. Det har nu gått 7 dagar och jag känner att jag lärt mig av de fel jag gjort. Att köra en bil snabbt och oseriöst är dålig RP vilket jag inte kommer göra igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger tidigare, de mesta är små saker i början som jag tagit lärdom av men har också blivit bannad en gång då jag försökte sälja kokain utan Krim. Vill notera att detta var när jag precis började på Unive. Jag har läst reglerna och förstått alla mina tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle till exempel köra saktare och mer försiktigt, samt ta det lugnt på ställen som trygg hansa där folk samlas.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har tagit lärdom av min ban, att RP:a mer seriöst och inte lalla, att jag kör bilen realistisk och inte kör överdrivet fort eller ner i vattnet som denna gången.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår detta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka