- Förbjuden
- Meddelanden
- 322
- Reaction score
- 5
Vad är ditt namn i verkligheten? Calle
Ditt discordnamn: Riners#0798
Ange ditt födelsedatum 23 April 2008
Varför ska just du bli staff? Eftersom jag har varit M-A ett litet tag nu och jag känner att jag vill ta ett steg till, Jag vill kunna hjälpa servern mer och detta communityt. Jag tror jag har kompetensen för att vara staff just nu och jag vill utveckla både mig själv och servern. Jag vill kunna vara delaktig i att lösa större problem och jag vill kunna minska lallet. Jag är opartisk därför att jag väljer ingen sida om det skulle vara en konflikt utan lyssnar på bådas berättlse. Jag kommer inte låta mina beslut orsakas över någon som pmar mig eller är uppkäftig i support.Sen mina generella mål att vara staff är att ta mig så högt upp som möjligt, jag vill göra ett sånt stort avtryck på servern att mitt namn ska kännas igen. Jag vill göra så att servern hamnar i sin Prime. Jag kommer vara en trevlig och skön person inom staffteamet så man skapar ett härligt gäng där man kan skratta. Jag skulle kun na jobba inom alla "kategorier" men skulle gärna kunna jobba inom support just därför då får jag hälpa massa personer. Jag kommer utföra mitt arbete proffisionellt och effektivt.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 16:00-23:30
Tisdag: 15:00- 23:30
Onsdag:16:00-23:00
torsdag: 16:00- 23:00
Fredag: 15:00- 01:00
Lördag: 12:00 - 01:00
söndag: 13:00- 23:30
Hur länge har du spelat på Unive? sedan den 30 april 2022
Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har inga tidigare erfarnheter som staff, men just nu är jag M-a så jag kan staffsens kommands
/togglename Visa spelarens Steam namn över huvudet
/toggleid Visar spelarens ID över huvudet
/revive <id> Gör så att en död person återupplivs
/svban <id> Lägger en mild ban på 60 minuter
/kick <id> <anledning> Kicka någon från servern som en varning att bete sig
/sc <meddelande> Används för att skriva i staff chat
/tpm Teleporterar dig själv till din marker på mappen
/skin <id> Gör så att en spelare kan ändra sitt utseende samt kläder
/dv <radius> Tar bort bilar ex /dv 5
/clearinventory <id> Tar bort alla saker i någons inventory
/announce <meddelande> Detta används för att annonsera ett viktigt meddelande till alla spelare på servern
/giveweapon <id> Ge en annan spelare ett vapen
/ooc <meddelande> Används för att skicka ut ett meddelande till hela serverns OOC chat
/sv <meddelande> Används för att skriva i servervakt chaten
/addkey <namn> Ge dig själv en specifik nyckel
/who <id> Kolla någons roller, kolla om spelaren är Medlem/Kriminell
/sqlban <id> <längd> <anledning> Banna en spelare i en bestämd tid med bestämd anledning
/setjob <id> <jobb> <position> Ge någon ett jobb, anställ spelaren till definerat jobb och position
/noclip Detta gör så att man kan flyta runt i staden och hålla koll på flertal olika saker
/freeze <id> Frys en spelare, spelaren kommer inte kunna röra sig
/unfreeze <id> Låt spelaren röra sig igen
/giveitem <id> <föremål> <antal> Ge en person ett föremål
/v <fordon> Spawna fram ett fordon
/search <Steam namn> Få någons HEXID från namnet deras karaktär har
/banhistory <HEXID> Se en spelares historik av avstängningar
/goto <id> Teleportera dig till en spelare
/clearall Rensa chatten för alla
/spectate <id> Åskåda någon, spelaren i fråga kan inte se att man gör detta
/unban <HEXID> Ta bort en persons avstängning
/banoffline <HEXID> <typ av ban> <anledning> Banna någon som inte är på servern via deras HEXID
/bring <id> Teleportera en person till dig
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell,don
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag kan tänka mig att jobba inom någon av dem alla områdena
Ditt discordnamn: Riners#0798
Ange ditt födelsedatum 23 April 2008
Varför ska just du bli staff? Eftersom jag har varit M-A ett litet tag nu och jag känner att jag vill ta ett steg till, Jag vill kunna hjälpa servern mer och detta communityt. Jag tror jag har kompetensen för att vara staff just nu och jag vill utveckla både mig själv och servern. Jag vill kunna vara delaktig i att lösa större problem och jag vill kunna minska lallet. Jag är opartisk därför att jag väljer ingen sida om det skulle vara en konflikt utan lyssnar på bådas berättlse. Jag kommer inte låta mina beslut orsakas över någon som pmar mig eller är uppkäftig i support.Sen mina generella mål att vara staff är att ta mig så högt upp som möjligt, jag vill göra ett sånt stort avtryck på servern att mitt namn ska kännas igen. Jag vill göra så att servern hamnar i sin Prime. Jag kommer vara en trevlig och skön person inom staffteamet så man skapar ett härligt gäng där man kan skratta. Jag skulle kun na jobba inom alla "kategorier" men skulle gärna kunna jobba inom support just därför då får jag hälpa massa personer. Jag kommer utföra mitt arbete proffisionellt och effektivt.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 16:00-23:30
Tisdag: 15:00- 23:30
Onsdag:16:00-23:00
torsdag: 16:00- 23:00
Fredag: 15:00- 01:00
Lördag: 12:00 - 01:00
söndag: 13:00- 23:30
Hur länge har du spelat på Unive? sedan den 30 april 2022
Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har inga tidigare erfarnheter som staff, men just nu är jag M-a så jag kan staffsens kommands
/togglename Visa spelarens Steam namn över huvudet
/toggleid Visar spelarens ID över huvudet
/revive <id> Gör så att en död person återupplivs
/svban <id> Lägger en mild ban på 60 minuter
/kick <id> <anledning> Kicka någon från servern som en varning att bete sig
/sc <meddelande> Används för att skriva i staff chat
/tpm Teleporterar dig själv till din marker på mappen
/skin <id> Gör så att en spelare kan ändra sitt utseende samt kläder
/dv <radius> Tar bort bilar ex /dv 5
/clearinventory <id> Tar bort alla saker i någons inventory
/announce <meddelande> Detta används för att annonsera ett viktigt meddelande till alla spelare på servern
/giveweapon <id> Ge en annan spelare ett vapen
/ooc <meddelande> Används för att skicka ut ett meddelande till hela serverns OOC chat
/sv <meddelande> Används för att skriva i servervakt chaten
/addkey <namn> Ge dig själv en specifik nyckel
/who <id> Kolla någons roller, kolla om spelaren är Medlem/Kriminell
/sqlban <id> <längd> <anledning> Banna en spelare i en bestämd tid med bestämd anledning
/setjob <id> <jobb> <position> Ge någon ett jobb, anställ spelaren till definerat jobb och position
/noclip Detta gör så att man kan flyta runt i staden och hålla koll på flertal olika saker
/freeze <id> Frys en spelare, spelaren kommer inte kunna röra sig
/unfreeze <id> Låt spelaren röra sig igen
/giveitem <id> <föremål> <antal> Ge en person ett föremål
/v <fordon> Spawna fram ett fordon
/search <Steam namn> Få någons HEXID från namnet deras karaktär har
/banhistory <HEXID> Se en spelares historik av avstängningar
/goto <id> Teleportera dig till en spelare
/clearall Rensa chatten för alla
/spectate <id> Åskåda någon, spelaren i fråga kan inte se att man gör detta
/unban <HEXID> Ta bort en persons avstängning
/banoffline <HEXID> <typ av ban> <anledning> Banna någon som inte är på servern via deras HEXID
/bring <id> Teleportera en person till dig
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell,don
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag kan tänka mig att jobba inom någon av dem alla områdena
Senast ändrad: