Dubbelpost Riners | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Riners

Icke Medlem
Meddelanden
322
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Calle

Ditt discordnamn: Riners#0798

Ange ditt födelsedatum 23 April 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att hjälpa serverns medlemmar och bevissa hur en staff ska bete sig hur man ska vara bra stafff alltså vara en förebild för resten av servern. Jag vill bli staff för att se ut/och vara en bra förebild för alla nya och alla som ksk har vart på servern längre. Jag vill att alla ska ha ett lika värde samtidigt som jag kommer vara sträng och ta dem åtgärder som behövs. Jag kommer utveckla servern för att bygga den uppåt få fler att tycka om den. Unive är en server där alla är välkommna sålänge man kan bete sig mott andra på servern. Jag vill få servern att gå framåt och hjälpa till att få den framåt med att få bort alla som inte kan bete sig och ta in nya personer som värkligen kan bete sig och vet hur man rpar på ett snyggt sätt. När man är staff har man ett väldigt stort ansvar, Det ansvaret gäller att man ska klara att hjälpa till att hålla uppe en server med över 20,000 medlemmar... 20,000 är väldigt många personer och därförligger en stor del ansvar på dig/en själv att man värkligen kan ta sin plats på ett bra sätt där alla högre uppsatta kan lita på en och värkligen får veta att man värkligen vill ffokusera på staff-teamet och bygga sig uppåt. När man väll blir staff finns det hur mycke olika sårtes grejer man kan göra. Folk tror att det ända man gör som staff är att sitta i noclip och flygga runt och banna folk hitt och ditt. Staffs har så mycket att göra hela tiden inte bara vara inne och sitta i noclip utan även att man sitter i tex Support rum och tar emot massa ärenden eller att man kollar upp loggs. När man är ingame och glider runt i noclip finns det massa ställen man kan vara på dem mest utsatta ställerna är typ Piren eller torget och det är frö att dem flesta nya till servern tar sig ditt och håller på. Nu ska vi inte hata på alla nya till servern för alla har vart där när man sprang runt och cyklade. Det är inte så lätt att vara ny till en server och unive är en server där alla är välkommna sålänge man kommer med ett leende på läparna och ser framemot att rpa på unive, När man ser en icke medlem göra fel behöver man inte ta lika hårda banns på dem eftersom dem är nya och då kan man ge dem en chans med bara en kick eller en kort ban för att dem ska lära sig och ändå vilja fortsätta rpa. Därför är det viktigt att när man väll kommer fram till en sån situation där det finns massa icke medlemar som inte kan alla regler än eftersom man lär sig reglerna innan man blir medlem på servern så det är viktigt att tänka på: "tänk när jag va icke medlem och inte visste vad jag skulle göra" och se efter innan man lägger en lång ban på någon som inte lärt sig reglerna och behöver göra de! Jag vill att alla ska ha en chans på unive oavsett vem man är!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag 16 - 22
tisdag 16 - 22
onsdag 16 - 22
torsdag 16 - 22
fredag 16 - 23
lördag 15 - 23
söndag 15 - 23

Hur länge har du spelat på Unive? 30 april

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har inga tidagre erfarnheter som staff men jag har erfarenheter från den tid när jag var m-a, det har hjälpt mig mycket på de sätt hur systemena fungerar. Hur man ska sköta sin roll och hur man ska bete sig som en person med en roll som har mycket ansvar.
Sen kan jag några staff kommandon

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan tänka mig jobba inom alla bara att inom donation har jag mindre kunskap om hur det fungerar, men det är inget jobb som jag inte vill bli

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka