Nekad Rimplet1337 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rimplet1337

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Johansson

Vad är ditt discord namn? rimplet

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Janne Jansson och är 33 år gammal, När han var liten hade han bra betyg i skolan och skötte sig exemplariskt, hans föräldrar var tydliga med att visa hur stolta dom var. Men allt vände för Janne när hans mamma dog. Han började strunta i sitt liv och tappade mening för livet. när Janne blev 25 år bestämde han sig för att det var dax att ta tag i hans liv. Han hade inga meriter att få ett bra jobb på så han fick nöja sig med snickare/byggare där han samarbetar med kollegor, han lever i sin bil då ett hus är för dyrt för Janne men han är ändå glad och trevlig för han har så många bra vänner men humöret kan svänga ibland precis som för alla:) Kristofers mål med att flytta till unive är att jobba på ett bättre jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kreativ RP och mycket skratt där båda parter har kul

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag ska inte bara spela för egen vinning utan att man måste acceptera förluster också så att stämningen ej förstörs

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja tex rdm, vdm och sunt förnuft

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat mycket på unive innan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är lite äldre och mognare än de flesta i min ålder

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka