Accepterad Rillelele | Beslut Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rillelele

Icke Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
40
Ditt discord namn: Rillelele

Ditt Hex-ID: steam:1100001000fd7e6

Vad för typ av beslut gäller det? Krimvarning

Vem/vilka tog beslutet? ENZO, COL, sp0ky, ken, Oge

Varför tror du själv att beslutet togs? Staffs tyckte tydligen att det indiskret att hoppa ur en bil med riktat vapen på en motorväg.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att om staffs tycker det indiskret att rikta på motorväg så ställer jag frågan hur diskret det är att göra samma sak i stan, vilket sker hela tiden. På motorvägen var vi de enda 2 bilarna, det va ingen trafik vilket gör det hela väldigt diskret enligt mig. Sen ställer jag mig frågande när han som sköt mig får samma straff (1 krimvarning) när jag inte ens har avlossat ett enda skott, och staffs säger att de inte vet om jag skulle skjutit eller inte. Vilket man inte kan ha som anledning till att ge en krimvarning.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/j96zasDcbd1JNGghI?invite=cr-MSxraGwsMjA0NjA0NTgyLA

Senast ändrad:
Skillnaden är såhär det handlar om en liten detalj och enligt dig då så tycker du att han ska få alla skit fast du är också en del av kakan. Det går inte att vi skiter i att ge dig o hålla på så o ge han hårdare åtgärder för han var lite snabbare på avtryckaren än var du kanske var. Sen du säger jag skulle inte skjuta han ifall du skulle kunna bevisa de skulle vi kunna överväga. Men det är såhär du sa "jag tänker inte skjuta för att riskera mitt gäng" och ifall han då säger "jag tänker inte skjuta för att riskera krimen" ifall han var i din sits ska vi skita i o ta åtgärder för att han säger en sak.

Skillnaden är såhär det handlar om en liten detalj och enligt dig då så tycker du att han ska få alla skit fast du är också en del av kakan. Det går inte att vi skiter i att ge dig o hålla på så o ge han hårdare åtgärder för han var lite snabbare på avtryckaren än var du kanske var. Sen du säger jag skulle inte skjuta han ifall du skulle kunna bevisa de skulle vi kunna överväga. Men det är såhär du sa "jag tänker inte skjuta för att riskera mitt gäng" och ifall han då säger "jag tänker inte skjuta för att riskera krimen" ifall han var i din sits ska vi skita i o ta åtgärder för att han säger en sak.
Men du ger ett straff för att du "tror att jag skulle skjutit om jag varit snabbare" vilket fortfarande är felaktigt. Jag skrev till COL att jag skiter i om ni ger han åtgärder för huvud taget men säger åt honom att det inte är ok att skjuta på motorvägen. Men tyvärr ska alla spelare "straffas" för allt medans andra kan göra vafan de vill utan att det händer något.

""För min del behöver ni inte ta några åtgärder mer än att poängtera att det va fel det de gjorde.
Så dom lär sig istället.
Vad som är ok och inte.""

Alla som riktar inne i stan är diskreta, men om man riktar på en motorväg i Sandy är indiskret.

Sen sitter vi i support och ni måste avsluta ärendet för att vi inte kommer någon vart? Vad är det? Ni har slut på argument och har redan bestämt vad straffet ska bli, vilket gör att vi sitter och argumenterar här istället?

Jag har inte gjort något fel här, och det är min fasta övertygelse.

Senast ändrad:
Tillbaka