Accepterad Riky | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Riky

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? Misterhare123

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Per Olsson 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll omtänksam hjälpare

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: har haft en svår barndom hamna med fel folk men drog när han såg att det är dåligt och som äldre vill jag kunna ha ha bilar som jag kan kör andra i andra i nöden och hjälpa andra

Vad kan du bidra med till serverns RP? ska försöka vara så realistisk som jag bara kan på servern och säga till andra när dom gör fel som exempel som när nån bär en på en cykel

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om du och ett ska råna en bank och ni kommer dit och ni ser ett annat gäng som rånar den banken då låter ni dom göra allt sen så efter dom har rånat klart så följer ni dom till deras ställe och tar pengarna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? lallat runt tagit polis bilare och det jag har lärt mig är att när andra säger sluta ska jag sluta och att jag inte ska sno polis bilar för att det blir karma

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ooc power gaming sunt förnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? försöker göra så att alla gör rätt och inte bara fuskar i servern och om nån har tråkigt så försöker jag ändra på det :D

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka