Antagen Riktigawiking | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adoni

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
155
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Ditt discordnamn: RiktigaWk

Ange ditt födelsedatum 1 Juli 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom att jag känner att jag är redo och steppa upp och ta ansvar. Jag har varit staff innan och jag har mycket erfarenheter inom yrket och jag vill vara med igen och utveckla servern och visa framtfötter. Jag är kreativ, sammarbets ansvarig och väldigt respektfull och agerar proffigt i alla situiationer! Jag kan ta mycket ansvar och jag tycker att jag kommer att passa in i staff teamet mycket bra. Jag är också väldigt noggran när det gäller ansökningar osv. Jag vet också hur mycket ägarna på servern bryr sig om servern och det gör mig mer interserad att ansöka till staff. Och det vore jätte kul och få va med och göra saker. Jag vill också träffa nya människor i support osv. Jag vill bli staff eftersom att jag känner att just nu så har jag också den tiden att vara aktiv. Jag är också kompetent kreativ och mogen. Och jag vill vara med och göra skillnad här på Unive Roleplay. Jag vill också vara staff eftersom att jag vet att det finns ägare som verkligen bryr sig om servern och sitt staff team och inte bara lämnar allting på staff teamet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att Krim rpn inte funkar så bra just nu och jag vill ta ansvar och styra upp krim rpn osv.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi kommer att sammarbeta tillsammans och försöka hitta en lösning och komma fram till ett bra beslut. Vi kommer snacka ihop oss och ta allting seriöst för serverns bästa. Vi i staff teamet kommer hitta en lösning i framtiden och det kan vi lova vi kommer jobba som ett team hela vägen

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar proffsigt genom att visa respekt och hålla en bra ton i alla situationer och sammarbeta med andra staffs på högsta nivå. Jag är den person som är tydlig och bra på att förklara saker. Man ska också vara mycket noggran när det gäller ansökningar.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Just nu så har jag mycket tid att lägga som staff, Och jag kommer vara mycket aktiv bland dagarna 5-6timmar per dag eller 3-5 beroende vilken dag osv.

Hur länge har du spelat på Unive? 6månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff innan och jag är redo att ta min roll till nästa nivå! Jag vill också göra detta jobb innerst inne och jag vill serverns bästa.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan jobba på dem områden det behövs mest. Jag är redo för alla jobb.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka