Riktiga_Sausage | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Riktiga_Sausage

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? Sausage#8218

Ange ditt födelsedatum 9 Oktober 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På sommarlovet nu kan jag spela nästan varje dag, sedan efter sommarlovet så kommer jag kunna spela på kvällen på veckodagar och på helger nästan hela dagen.

Berätta om dig själv Jag är en kille som föddes 2006-10-09 i Stockholm, har bott där sedan jag föddes, har en lilla syster, en brorsa och en del mängder djur. På fritiden så sitter jag mest framför datorn, brukar spela mycket fiveM och en del andra spel.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle se på det väldigt seriöst och jag skulle vara väldigt aktiv. Jag skulle också se till att regler med mera följs. Jag har varit staff på mängder av fiveM/discord servrar så jag har mycket av erfarenheter av att vara staff.

Hur länge har du spelat på Unive? Inte så länge, jag var med i servern ungefär några månader med sedan var jag tvungen att byta discord konto.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Unive är en väldigt stor server som ser ut att behöver mer staffs, och jag skulle vilja vara ett av dem i staff teamet.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer vara väldigt aktiv i både discord och fiveM servern, kommer se till att allt följs mm.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har väldigt mycket av erfarenheter, har varit staff på många discord/fiveM servrar som jag lyckats med, så ja, jag skulle säga att jag har erfarenheter.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja det har jag.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag har väldigt lätt att lära mig nya saker.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Självklart blir jag med i staff teamet på denna server så kommer jag släppa alla servrar som jag spelar på.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, jag tror jag har fått med allt.

Nekad, inget intresse.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka