Nekad riko.c | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

riko.c

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Vad är ditt discord namn? riko.c

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2006

Berätta om din karaktär. Blane Weather, en inflyttad med rötter från Polen, närmare bestämt Krakow, har en lång historia av deltagande i kriminella aktiviteter. Han kom till Sverige vid 30 års ålder och är nu 34 år gammal. Vid ankomsten till Sverige stod Blane inför utmaningen att lära sig språket, men hans bakgrund från militären i Polen gav honom redan en gedigen utbildning inom olika ämnen.

Efter att ha bosatt sig i Sverige och påbörjat språkinlärningen, stötte Blane på några individer som var involverade i farliga verksamheter. Han kunde inte bara stå passiv och se på när de begick dessa handlingar. Blane beslutade att konfrontera dem, men situationen eskalerade snabbt till ett våldsamt bråk. För att undvika förföljelse var Blane tvungen att fly och gömde sig, då dem kände igen honom nu för alltid.

Denna händelse tvingade Blane in i en spiral av att behöva involvera sig i liknande aktiviteter för att överleva och hålla sig säker. För närvarande har han anslutit sig till en grupp människor som fungerar som ett stöd- och skyddsnät för honom. Hans nuvarande situation har skapat en känsla av osäkerhet och rädsla som driver honom att fortsätta med kriminella handlingar för att försvara sig själv och sina nära.

Samtidigt har Blane upplevt långvariga relationsproblem med sina tidigare kamrater från militären i Polen. Flytten till Sverige var nödvändig för hans överlevnad, men den har också kostat honom värdefulla relationer och skapat en klyfta mellan honom och hans gamla kamrater. Detta lämnar honom med en komplex identitet och en konstant strävan efter att hitta stabilitet och trygghet i sitt nya liv.

Blanes intressen är att vara ute, umgås med vänner och prata ut. Hans dröm är också att bli fri från allt kriminalitet vilket kan SKE.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Aktivitet, en så bra utvecklad realistisk roleplay. God ton och förmodligen kunna dra me flera vänner som kan också spela på server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är typ metagaming om jag förstår rätt. Alltså att du inte kan vinna alla scenarion med flit. Det kan säga att du t.ex. Försöker vinna i en scenario där du behöver vara rädd annars bryter du mot "fearrp".

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Några exempel: RDM är Random death match vilket inte är tillåtet, det är då man dödar någon utan anledning. Fearrp är när man ska vara rädd i scenarion när du t.ex. Har en pistol riktat mot dig och någon ska kidnappa/råna dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har massa. Har även varit staff I massa FiveM servrar så.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, men jag ska se till att ändra mitt steam namn samma som min discord namn.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka