RikkynatoR
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rikhard
Vad är ditt discord namn? RikkynatoR#0577
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1984
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rikky Ashton Patrik Walker och är född 1982.
Han är född och uppväxt i USA, Sacramento, med en Svensk mamma, Anita och en Amerikansk pappa, Ashton.
Genom åren i USA så har han jobbat som fångtransportör, säkerhetsvakt, personal inom insatsstyrka på fängelset, jobbat som polis samt ambulanssjukvårdare.
Har även drivit eget inom livvaktsbranschen. Studerat psykologi på harvard.
Efter ca 15 år så flytta han till Sverige där han "började om" som polis och hade stora framgångar. Han har jobbat från assistent upp till rikspolischef.
Han har även i Sverige jobbat som bilmekaniker ett par år då ett av hans stora intressen just är bilar.
Han är en hårt arbetande person och väldigt duktig på att leda.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket kunskap och ett bra RP.
Har spelat på flera olika servar, bland annat FBRP och Made For Sweden där jag lärt mig enormt mycket.
Kommer att kunna bidra med mycket oavsett vad jag väljer att spela.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska ha kul i ett scenario. Ibland förlorar man och ibland vinner man ett scenario.
Hur hittade du Unive? Twitch
Vad är ditt discord namn? RikkynatoR#0577
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1984
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rikky Ashton Patrik Walker och är född 1982.
Han är född och uppväxt i USA, Sacramento, med en Svensk mamma, Anita och en Amerikansk pappa, Ashton.
Genom åren i USA så har han jobbat som fångtransportör, säkerhetsvakt, personal inom insatsstyrka på fängelset, jobbat som polis samt ambulanssjukvårdare.
Har även drivit eget inom livvaktsbranschen. Studerat psykologi på harvard.
Efter ca 15 år så flytta han till Sverige där han "började om" som polis och hade stora framgångar. Han har jobbat från assistent upp till rikspolischef.
Han har även i Sverige jobbat som bilmekaniker ett par år då ett av hans stora intressen just är bilar.
Han är en hårt arbetande person och väldigt duktig på att leda.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket kunskap och ett bra RP.
Har spelat på flera olika servar, bland annat FBRP och Made For Sweden där jag lärt mig enormt mycket.
Kommer att kunna bidra med mycket oavsett vad jag väljer att spela.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska ha kul i ett scenario. Ibland förlorar man och ibland vinner man ett scenario.
Hur hittade du Unive? Twitch