Nekad Riki2k | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Riki2k

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/RikiCSGO

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? riki2k #9765

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär: Är 23 år gammal, min intressen är att söka efter jobb, tjäna pengar, tjäna bra bilar, bygga upp min karaktär till en bättre nivå. Vara hjälpsam mot folk. Hjälpa andra som behöver hjälp med saker som dom inte kan riktigt lösa det själv så finns min karaktär för att hjälpa till.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag uppfann GTA V RP tidigare på en twitch kanal som uppfann min intresse. Då ville jag söka på Unive Rollspel som jag tyckte var fett kul att köra på, för att jag ska bli medlem på unive rollspel är för att jag kommer hjälpa andra så gott som jag kan och så kan jag lösa andra massa problem ifall andra karaktärer behöver. Vad jag kan bidra med att hjälpa till andra folk med pengar, lösa ut bilar, tjäna, hitta jobb.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag uppfann intresset via en twitch kanal då började jag spela på rollspelet.

Hur hittade du Unive? Twitch.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt rollspel med målet är att tjäna extra mycket pengar, hjälpa till andra spelare som behöver hjälp med pengar, och jobb som jag kan tipsa till och hjälpa dom.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Förbättra och tipsa UNIVE Rollspel.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Endast Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka