Accepterad RicoNya | Medlem ansökning [Omma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RicoNya

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rico

Vad är ditt discord namn? ricothedummy

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter David Johansson och är uppväxt i södra portugal med sin bror alex johansson och hans pappa Gustavo Rodrigez. hans mamma sandra johansson dog vid födseln av Alex och där av var hans uppväxt ganska svår. hans pappa fick snabbt ett alkohol problem som gjorde att david & alex sällan var hemma då dom var rädda att deras pappa skulle komma hem full och aggresiv. Dom fick snabbt ett intresse för musik och fotboll men med åren så blev allt ännu mer kaos. Det började med att röka första gången till att dom begick mord. allt för att dom började sitt liv i dessa "dåliga kretsar" Efter att David åkte in för ett av morden och fick 3 års fängelse i portugal valde alex att flytta till sverige. där han byggde upp sitt "nätverk" Death Over All. Alex blev snabbt både älskade och hatad av invånarna och polisen i sverige. fram tills den dagen alex fick ett sms. "kom till flygplatsen 16:30" av ett anonymt nummer. Alex som inte var rädd för att något skulle hända åkte dit för att se sin bror som nu har flyttat till sverige för att träffa alex igen och bygga upp sitt liv från början. dom åkte till en studio där alex vänner spelade musik. tillsammans rökte dom en joint och pratade ut och där är vi idag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en natt-aktiv och social rp nivå. jag har rpat länge och kan alla regler. jag har flertalet vänner som rpar här och jag har stora planer. så som stora rån osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tillexempel du ska mer eller mindre vinna 50% och förlora 50% då de ska vara kul och spännande för alla

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja rdm random death match att du dödar någon annan för ingen anledning vdm att du använder din bil som vapen meta att du tar info från typ streams discord elle ngt liknande utan för din karaktär cop bait att du gör allt för att få polisens uppmärksamhet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har väldigt mycket erfarenhet har 4.369(spelat massa engelska server)

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej(kommer ändra senare har inte tid ska iväg efter denna ansökan

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka