Accepterad Rickyyy | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rickyyy

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Amir 16 år gammal

Vad är ditt discord namn? rickyythedonn

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Namn: Jonas Nilsson
Ålder: 25 år

Jonas Nilsson är en energisk och ambitiös individ med en stark passion för äventyr och spänning. Han föddes och växte upp i en liten stad där han snabbt utvecklade en kärlek för utomhussporter och äventyr. Hans ungdomliga entusiasm kombinerat med en önskan att utforska världen har alltid varit en drivkraft i hans liv.

Med ett leende på läpparna och en positiv inställning till livet, är Jonas känd för att vara en pålitlig vän och en person som sprider glädje omkring sig. Hans vänliga natur och förmåga att se det bästa i andra gör honom lätt att komma överens med.

När det kommer till intressen är Jonas en ivrig sportutövare och älskar att hålla sig aktiv. Hans favoritsport är bergsklättring, där han finner frihet och utmaning i att övervinna höjder och erövra toppar. Utöver detta är han också passionerad för motorsport och älskar att köra snabba bilar på racingbanor.

Jonas är också fascinerad av utforskning och äventyr. Han drömmer om att en dag klättra de högsta bergen och dyka ner i de djupaste hav. Hans äventyrliga sinne och önskan att uppleva det okända driver honom att ständigt söka nya möjligheter till utforskning och upptäckt.

I grunden är Jonas en modig själ som inte är rädd för att ta risker och utmana sig själv. Hans passion för äventyr och utomhussporter definierar honom som en person och vägleder honom i hans strävan efter att leva ett liv fyllt med spänning och upplevelser.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag är övertygad om att jag kan tillföra en mängd positiva inslag till serverns RP-upplevelse. Med min erfarenhet och engagemang är jag dedikerad att skapa en berikande och dynamisk miljö för alla spelare att njuta av.

En av mina främsta styrkor är min förmåga att skapa och gestalta komplexa karaktärer. Genom noggrann utveckling och research, kan jag erbjuda en mångfald av välutvecklade och trovärdiga figurer som berikar serverns RP-scen. Jag tror på att skapa autentiska interaktioner och konflikter som driver historien framåt och ger en djupare förståelse för karaktärerna och deras motiv.

Utöver detta är jag också mycket engagerad i att skapa intressanta och dynamiska berättelser. Med min kreativitet och förståelse för dramaturgi, kan jag bidra med spännande och minnesvärda RP-situationer som lockar spelarna och håller dem engagerade.

Jag är också öppen för samarbete och interaktion med andra spelare. Att skapa meningsfulla relationer och samarbeta för att lösa problem är något jag verkligen värdesätter. Jag tror på att bygga upp en gemenskap av spelare som stödjer och inspirerar varandra, och jag är redo att göra mitt bästa för att främja en positiv och inkluderande miljö för alla.

Sammanfattningsvis är jag fast besluten att bidra till serverns RP på ett konstruktivt och positivt sätt. Med min passion för storytelling och min vilja att samarbeta med andra, är jag säker på att jag kan hjälpa till att skapa en levande och spännande spelvärld där alla kan trivas och ha kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du agerar med avsikt att främja eller gynna den andra sidan eller motståndaren i spelet. Istället för att enbart fokusera på att uppnå dina egna mål eller vinna situationen, tar du hänsyn till motståndarens perspektiv och mål och strävar efter att skapa en balanserad och rättvis spelupplevelse. Detta kan innebära att du ger motståndaren fördelar eller möjligheter att lyckas, att du spelar din roll på ett sätt som utmanar dem på ett meningsfullt sätt, eller att du helt enkelt erkänner och accepterar deras framgångar utan att försöka underminera dem. Att spela för motpartens vinst kan bidra till en mer dynamisk och intressant spelupplevelse genom att skapa mer komplexa och nyanserade interaktioner mellan spelare och karaktärer.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, Jag har läst reglerna te.x sundförnuft = tänka logiskt och tänka som i irl te.x hade man värkligen slått en polis i verkligeheten nej därför ska man tönka inom sundflrnuft, sen har vi rdm = random death match som innebär att du dödar en person utan anledening, vdm = att du använder ditt fordon som ett vapen, powergaming = att du inte rpar på skador te.x om du krokar med en bil, meta gaming = att du tar information från te.x discortd och via det så metar du.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har en omfattande förståelse för rollspel (RP) och dess tillämpningar inom olika plattformar, inklusive FiveM-servrar. Jag har lärt mig mycket om rollspelskoncept, rollspelsstrategier och hur rollspel fungerar genom att interagera med användare och analysera texter som innehåller information om ämnet. Inom FiveM-världen är rollspel en central del av upplevelsen för många spelare. Genom att skapa och gestalta olika karaktärer, interagera med andra spelare och delta i olika scenarier och situationer, kan spelare skapa rika och engagerande berättelser som utvecklas över tid. Rollspel inom FiveM ger spelare möjlighet att utforska olika karaktärsdrag, agera ut olika roller och delta i spännande äventyr och konflikter inom en virtuell miljö. Jag kan definitivt svara på frågor relaterade till rollspel på FiveM och ge insikter och råd baserat på min kunskap och förståelse för ämnet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig. 48h på dig att ta den. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka