Nekad RickyBitch | Ban överklagan[valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

RickyBitch

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/snelatravhesten/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ricky Bitch #FreeBobbyShmurda

Vad är din discord tagg? Ricky Bitch#1789

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Halv OOC Ingame ~Ax3l. Återstår: 6 dagar 23 timmar 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har genuint ingen aning varför

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid garaget vid torget och väntade på att min vän skulle hämta mig, sedan såg jag en kille som jag frågade om han var SWAT. Den killen slog mig och jag blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% en felaktig ban då jag inte betett mig på ett felaktigt sett, det var den killen som slog mig i greenzone. Jag själv har blivit bannad för det en gång tidigare när jag råkade slå min vän men nu blev jag bannad efter att ha blivit utsatt för det vilket känns extremt ologiskt

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: snor tjänstefordon ~Oliwer. Återstår: 5 dagar 23 timmar 55 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Disconnected by server: Du har blivit avstängd för: failrp ~Wille03 Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Slåss på Greenzone ~Ax3l. Återstår: 9 dagar 23 timmar 58 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej det skulle jag inte säga då det är en felaktig ban

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka