Accepterad RickyBitch | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RickyBitch

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/snelatravhesten/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ricky Bitch #FreeBobbyShmurda

Vad är din discord tagg? Ricky Bitch#1789

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Slåss på Greenzone ~Ax3l. Återstår: 9 dagar 23 timmar 58 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag råkade slå min kompis på torget

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid torget och väntade på min vän, jag hade handen från datormusen och när jag skulle röra den kom jag åt mouse 1 och råkade slå min kompis en gång och sedan blev jag sparkad från servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle säga att det var en felaktig ban då detta inte skedde med flit.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag laddade precis ned FiveM från intrawebben då jag ville spela ett nytt roligt spel med mina vänner. Jag skapade min karaktär hos den mest framröstade servern i min region enligt spelklienten, eran server. Jag var ny till detta spel och var ovetande om dess egenskaper. Jag testade att hoppa in i en bil då jag inte spelat detta spel innan och ville testa mig fram lite. Sedan visade det sig att det var en tjänstebil vilket jag inte var medveten om.

Jag blev jagad och gripen av polisen, sedan när de skulle sätta mig i bilen blev jag sparkad och avstängd från server

jag har inte tagit någon speciell lärdom av tidigare bans då de har skett utan speciellt underlag, det enda jag lärt mig är att läsa reglerna vilket jag gjort flera gånger om.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget speciellt då allt var en olyckshändelse

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har inte lärt mig något speciellt från denna ban då det var en olyckshändelse som jag ska se till inte kommer upprepas.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top