Accepterad Rickards | Medlem ansökning [Gurra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rickards

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198233078504/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rickard Skantz

Vad är ditt discord namn? RickyDev#0735

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär är uppvuxen i en trevlig familj och har precis avslutat studierna och är redo att komma ut i verkligheten. Hans mamma gick desvärre nyligen bort i cancer och han känner sig tom, på det så fick han nyligen reda på att hans tidigare flickvän varit otrogen mot honom med hans bästa vän och han har därför blivit känslomässigt instabil. Han känner sig vilsen i livet och allt han vill är att hitta ett syfte men han har numera svårt att lita på människor, vilka kommer finnas där och vilka kommer att svika honom? Han söker efter ett umgänge som kan ge honom en mening och förstår honom för att få honom på andra tankar. Han är 28 år gammal och tycker för tillfället att livet verkar meningslöst, vad ska han göra nu och vilka broar kommer han korsa för att finna lycka och mening med livet, världen är så stor. Tidigare så hade han stora intressen för bilar men även de lyckligaste minnena från sina hobbys kan inte ge honom någon glädje. Han känner att någonting måste förändras, han vill bara passa in och känna sig en del av samhället men vad kan han göra...

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en social och engagerad kille som är beredd att ta Unive community till nästa nivå inom rollspel och tror verkligen att jag kan bidra positivt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En trevlig och verklighetsbaserad karaktär om hur en kille kan förändras och reagera på händelser och känslor både till det positiva och negativa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag skulle säga att det är att bara för att man som karaktär bör bli irriterad, att man inte tar fram en ak och spränger honom utan gör händelsen verklighetsbaserad oavsett vem som "vinner"

Hur hittade du Unive? Via gemensamma kompisar

Antar att den är godkänd så kommer låsa och flytta denna till arkivet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka