Nekad Rickarddun | Medlem ansökning (Appzy5)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rickarddun

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199097074810/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rickard

Vad är ditt discord namn? Rickard#1857

Vad är ditt födelsedatum? 23 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. jag/han kommer ifrån en mindre by i södra Sverige, han är 26 år och mår allmänt bra, min karaktär har alltid gillat polisen och farsineras av polisyrket, en Dag vill han bli en polis,

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med en bra spelupplevelse för alla spelare, nya som gamla. Jag kommer bidra med en bra RP upplevelse och jag kan ta konstruktiv kritik och har erfarenhet av gta och RP:ande

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? En svensk RP Server? Vad är det som inte får mig intresserad? En RolePlay upplevelse som dessutom känns naturlig då man pratar svenska och en bra konstruerad server med Aktivt online personer som tillsammans skapar en upplevelse som inte många kan säga nej till.

Hur hittade du Unive? Jagn hittade unive igenom FiveM oddshots och en streamer vid namn Cosmo_BT

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och att kunna njuta av tiden då man kan leva ut sina fantasier.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna hjälpa till att skapa en trygg plats för alla att ha kul på och att göra så att alla känner sig välkommna till RolePlaying.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är aktiv på 1 annan Server som heter Freeroam nation Men jag har tidigare erfarenhet av RP:ing från både GrandRP och City of Kings

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka