Accepterad Rickardd | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rickardd

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198997016999/

Ditt Hex-ID: Vet ej

Vad är din discord tagg? rodlok.

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: IMG_0432.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? krim utan krim samt lallar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på mekonmen och hade ett vapen det kom en grabb som jag bråkade med tidigare vid sjukan då drog jag mitt vapen och riktade mot honom efter ett tag fick jag ban oänoändligt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var giltig ban då jag hade vapen och jag är inte kriminell och då fick jag en perma ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. detta var andra gången jag är ny till fivem spelat de i 3 dagar, förra gången fick jag ban för jag slog polisen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte haft vapen då de är krim utan krim och inte lallat men jag är som sakt ny till fivem och mina polare håller på att lära mig rpa men jag är inte den bästa på rp just nu men alla har vart så här dålig på rp någon gång och jag är de då jag precis börjat med fivem och försöker mitt bästa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen jag ska aldrig mer bära ett vapen när jag inte är kriminell och jag ska lära mig óch göra de bästa jag kan för att inte framstå som lallare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår. Jag är ny till fivem så ifall jag svarat konstigt eller fel på någon fråga är de därför. JAG HAR GJORT SOM EMILIA SA OCH LÄST PÅ REGLERNA OCH JAG FÖRSTÅR VAD JAG GJORT FEL JAG BER VEKRLIGEN OM URSÄKT FÖR DETTA OMOGNA BEETENDE OCH JAG KÄNNER NU ATT JAG ÄR REDO ATT KOMAM TILLBAKA OCH VISA ATT FOLK KAN GÖRA FEL MEN RÄTTA TILL DET. SOM JAG SKREV BER JAG VERKLIGEN OM URSÄKT DET VAR VERKLIGEN INTE MENINGEN ATT BRYTTA MOT NÅGON REGEL., :)

går ej att skicka bild på bannen ni får kontakta mig igenom discord för den :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka