Accepterad rickard111 | Medlem ansökning[HITMAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rickard111

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rickard

Vad är ditt discord namn? fågelfläkt#8497

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Patrik Larsson 25 år gammal växte upp i fattigdom utan en mamma i Sundsvall. Hans pappa var alkholist och Patrik blev ofta slagen hemma. Han tänkte ofta på sin mamma och hur hon brukade ta hand om honom innan hon stack.

När Patrik blev 24 år gammal så fick han höra av en kompis att han hade sett hans mamma på ett cafe i staden Unive och med pappan nere i en kista under marken så hade Patrik ingenting att förlora så han gav sig av till Unive.
Patrik är en äventyrsfull person som älskar spänning och adrenalinkickar. Han gillar stuntsporter och racing men det bästa han vet är formula 1.

Patriks liv i Sundsvall var inget att ha. Han hade inga förhållanden som höll och varenda förhållande var våldsamt. Han var påväg att bli alkholist men han sökte hjälp innan det blev allvarligt.

Patriks dröm har alltid varit att bli raceförare och han har gått på gokart. Han är en mycket skicklig förare och vann junior SM tre gånger. Han har alltid fått driva sig själv varje dag helt ensam för hans pappa var aldrig stöttande. Drömmen för Patrik vore formula 1.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en bättre roleplay för alla och jag kommer vara så realistisk som möjligt och inte försöka förstöra för andra spelare. Jag ska försöka spela så mycket som möjligt som t.ex lov och helgdagar men även vissa vardagar när jag har tid.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Som jag förklarade ovan så ska jag försöka vara så realistisk som möjligt och jag kommer inte försöka vinna alla situationer

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av min kompis som också spelar på servern.

Vidare till muntlig intervju, lycka till du har 48h på dig! Hoppas du pluggat på reglerna!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka