Richhporter
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin
Vad är ditt discord namn? Richhporter.
Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 1999
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ayub Panna ålder 20
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Stark, Trevlig, Glad
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Tjäna mycket pengar
Vad kan du bidra med till serverns RP? Donationer och bra kommunikation
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Förhandla, sammarbeta och kompromissa. tex hjälpa folk vid försäljning
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, första gången jag spelar rp
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Visa respekt mot andra medspelare.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är intresserad av att jobba inom lagen.
Vad är ditt discord namn? Richhporter.
Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 1999
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ayub Panna ålder 20
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Stark, Trevlig, Glad
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Tjäna mycket pengar
Vad kan du bidra med till serverns RP? Donationer och bra kommunikation
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Förhandla, sammarbeta och kompromissa. tex hjälpa folk vid försäljning
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, första gången jag spelar rp
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Visa respekt mot andra medspelare.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är intresserad av att jobba inom lagen.