Accepterad RichardZ7 | Medlem ansökning [Adam] [Filip10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RichardZ7

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ronald Karlsson

Vad är ditt discord namn? RichardZ7#4778

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Han heter Daniel Wästervik och är 20 år. Han är uppvuxen i Grove street, föddes till och bli kriminell. Hans pappa lämnade honom när han var liten och hans ända syskon, en äldre bror som sitter inne på livstid. Han är 25. Morsan har försörjt Daniel och brorsan under barndomen med låg inkomst och utan tillgång till bidrag. Dem bodde i en trailer. Daniel har precis tagit sig ur ett 2 årigt fängelsestraff för narkotikaförsäljning och vill ta sig ur det kriminella livet. Han håller i nuläget på o få jobb på en bilfirma. Han har stora intressen för bilar och kläder. Han har svårt med ångest och tankar från tider tillbaka. Drömmer om att ha en familj och sin dröm bil, en Ferrari 488 pista. Han gillar o hitta på saker som hänga med vänner och köra bil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Om ni accepterar mig skulle ni få en person som är en seriös och bra rollspelare. Jag kan sociala koder bra och har tidigare erfarenhet från andra engelska servrar. Jag kan lätt hitta nya vänner och tillsammans kan vi skapa och vara kreativa. Jag vill få det jobbet på bilfirman och vill lära mig och bli en seriös bilförsäljare. Jag vill kunna ta mig framåt i spelet genom att hitta jobb som utökar min karriär och att kunna ha råd och köpa bilar och hus. Jag är även här för att lära känna nya människor och att klicka upp med dem.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man gynnar motpartens scenario. Att om man tex. blir påkörd av en spelare och spelar med att man har ont. Alla ska kunna ha kul i den situationen. Alla ska känna att dem har varit delaktiga!

Hur hittade du Unive? Visste att det var den största svenska servern på fiveM.

Vidare till muntlig intervju, lycka till! PS du har 48 h på dig att ta en intervju!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka