Nekad Richardjackson1 | Medlem ansökning [Queen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Richardjackson1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo Bransell

Vad är ditt discord namn? Richard Jackson

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Hans namn är Richard Jackson. Han är 26 år gammal. Han har varit en ung man som har alltid sätt upp till polisen efter att de räddade hans liv från en man som hade kommit in i hans hus och rånat de och samtidigt försökte hans pappa att stoppa tjuven fast vart mördad rakt framför hans ögon. Han är del viss lite arg fast han kan bli stressad. Han har precis kommit tillbaka till staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att försöka stoppa alla brott som händer runt hela staden. Att göra staden till ett säkrare ställe.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag tar upp äkta fakta och information av det som har hänt under tiden. Jag kommer att försöka at förklara ut allt exakt som det var.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Copbait är när man försöker få polisens uppmärksamhet och försöker bara slösa deras tid. Man får inte dejta. Unive är ett ställe där man spelar spelet. Man ska undvika hot så ofta som möjligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat mycket innan.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja men att jag skulle kunna fungerat bra som polis i detta för jag har varit det i stor del andra servrar på ett annat konto.

Finns ingen som heter "Richard Jackson" i vår discord, om du inte har gått med så gör det här:

Skicka klar när det gjort!

@Richardjackson1

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
Rätta till ditt dc namn
samt utveckla: Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka