Accepterad Ribban | Medlem ansökning [t1xxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ribban

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? Ribban_00

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2007

Berätta om din karaktär. min gubbe heter Marcus erikson och är 22 år gammal. Marcus Erikson växte upp i Sverige och hade en ganska lugn barndom. Trots denna fina bakgrund har han alltid fått kämpa för att uppnå det han har idag och han låter sig aldrig någon trampa på hans tår. Hans största intressen kretsar kring pengar och de trevliga saker man kan köpa för de. Även om han ofta framstår som känslokall, finns det speciella stunder då han kan fälla en tår eller bryta ut i skratt. Erik har stora planer för framtiden och ser sig själv som någon som ska bli störst. Han strävar alltid efter det bästa för sig själv och är beredd att göra vad som än krävs för att nå det, även om det innebär att tänja på lagarna eller utföra det hårda arbetet som krävs. Marcus hoppas på ett bra liv och komma tillbaka till sitt lunga själb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med att båda parterna under rpn har det bra och jag kommer komma in med en rolig och bra rp nivå. och jag kommer hålla en hög rp nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag ska spela så att båda parterna har roligt under scenariot och inte bara spela för att jag ska gå vinnande ut från det scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja och ett exempel är tex om 4 personer hoppar ut och riktar mot mig i min bil då ska jag värna för mitt liv. Fear Rp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har kolla på flertalet streams från olika servrar men jag fastan för unive, och då har jag en liten koll på rp

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka