Accepterad Rhinofighterrr | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rhinofighterrr

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199375258404/

Ditt Hex-ID: steam:110000154571324

Vad är din discord tagg? rhinofighterrr

Vem var det som bannade dig? Classic

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-26 201658.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var i en skottlossning som icke medlem vilket är krim utan krim!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rullade runt i grove i en porche och så vart det en skottlossning på skorten bron jag vart nyfiken och valde att åka ditt fast jag var icke medlem. Vi kom fram till skottlossningen och jag satt still i min bil fast en grabb jag kände dog och jag väljer att hoppa ut och bära han sen så skjuter polisen mot mig och jag åker där ifrån! Vet att jag inte ska vara i skottlossningar som icke medlem det var efterblivet av mig och ångrar de grovt!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde felet till 100% då jag valde att göra så som jag gjorde. vet att jag inte ska vara i skottlossningar som icke medlem endå så var jag det!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har lärt mig av mina tidigare bans!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat fortsätta vara i grove eller någon annanstans istället för att åka till skottlossningen!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig är att man ska inte blanda sig in i skottlossningar oavsett vad samt att man ska hålla en hög rp nivå vilket jag inte hade denna gång!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yess!

förstår att det jag gjorde var fel och ångrar det jag gjorde, vill verkeligen bli unbannad så jag kan bli medlem och utöka min rp!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka