Accepterad Rezzy | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zami

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199188153158/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sam

Vad är ditt discord namn? Zami#2009

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sam Peterson och han är 24 år gammal, hans intresse är kriminalitet, han har varit bortrest ett tagg men nu är han tillbaka o ska chilla med sina vänner osv, Sam har haft en väldigt stökig bakgrund, han vart uppvuxen i det kriminella genom att vara en slags av springisar till olika folk för o känna pengar o hjälpa sin familj, när han var bara 8 år fick han se sitt första mord som någon annan hade gjort, Sam är väldigt känslig när det kommer till folk han gillar inte när folk är bakom honom eller hänga med folk han inte känner liksom, han har väldigt många vänner här i stan och kommer göra väldigt mycket med dem, han har också varit delaktig i väldigt mycket drog handel vapen handel osv, Sam växte ju upp i den mörka sidan vilket gjort så han bara fortsätt det spåret och det har blivit konsekvenser osv för visa saker han gjort men det är det ända sättet som han kan leva med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag ska bli medlem är för att jag känner att jag nu är redo för o bjuda på rp nivån som jag alltid velat bjuda unive på, jag har alltid varit lojal mot unive men ibland händer det saker som man löser senare o nu är jag tillbaka för o bjuda på bra rp o scenarion, kommer även aldrig göra något som kan skada servern på ett extremt negativt sätt. Denna gången kommer jag även vara extremt lojal mot unive o bara chilla som jag brukade göra liksom! Känner även extremt många här på unive o dem har velat ha tillbaka mig så här är jag Zami

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med extremt seriösa och stora scenarion där regler följ till punkt o prick samt en extremt utvecklad rp nivå. Jag kommer även att vara en extremt god representant för unive och bara chilla o njuta av Unive. Jag kommer även att lära nya folk o rpa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det ska ju alltid vara kul för motparten då menar jag om det är t.ex. en kidnappning då ska hen som är kidnappade alltid ha en chans o överleva o inte bli sönder lootad o skjuten på direkten utan man försöker göra så båda parterna har det roligt så det inte är så att jag tycker det är kul men motparten tycker det är svin tråkigt o ba bli skjuten o dödad osv.

Hur hittade du Unive? Spelade ju här i 1 år sen så gjorde jag dumt beslut o lämnade o fick en chans o komma till baka o nu är jag här!

Tillbaka