Nekad RezRoz | Ban överklagan [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ANVÄNDSINTE

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/74561197325364866/

Ditt Hex-ID: 1100001171b919b

Vad är din discord tagg? RezRoz#5018

Vem var det som bannade dig? Grov Fear RP.

Hur lång tid var din ban? Perm.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov Fear RP.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Själv så tror jag att han valde att banna mig för i HANS synvinkel såg de fel ut. Men i min synvinkel så ser de HELT annorlunda ut. För honom så springer han IVÄG och skriker upp med händerna, men de hör ju inte ens jag förrän jag sitter i bilen och den rullar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. https://medal.tv/clips/61730946/d133721r27dX De som händer är att jag arbetar som Securitas, jag kör upp på kraftverket för att jag är en skyddsvakt och skall få bort folk. Sedan så möter jag ett mindre gäng där, och jag går fram och säger åt dem att sticka ifrån platsen för att de är ett inhägnad område. Men då tar en av dem min radio så jag väljer att dra min batong. Och då så säger en av dem upp med händerna, och drar ut en kniv. I samma läge så slår jag till han, eftersom jag REDAN har batongen ute. SAMT att skyddsvakter har skottsäkra västar under tröjan så jag skulle klara av om jag blir knivattackerad. Och då så i samma läge så grips min karaktär av panik och gör en mass nedslagning av detta gäng, alltså detta görs in roleplay att min karaktär får panik och slår er hela gänget med denna batong i huvudet. I samma läge så springer någon i väg och skriker något jag inte kan tyda, samtidigt som han springer i väg så ser jag ett vapen. Så jag rusar allt jag har till min bil. I samma läge som jag sitter i bilen och börjar rulla den bakåt så hör jag “UPP MED HÄNDERNA”. Om vi skall titta på reglerna så skulle jag dra upp händerna om jag stod framför dem, men i detta syfte du KUNDE jag värna för livet och de gjorde jag. Eftersom jag håller ner X alltså ducka i bilen och körde bakåt. Men eftersom jag duckar så kan jag ju inte styra, så då rullar ju bilen ner i vattnet och jag får barn innan jag ens nuddar vattnet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta är felaktig, eftersom Fear Roleplay gäller när du inte kan rädda dig själv och att du skall vara rädd för livet. Men din karaktär SKALL ju få panik, och i detta syfte så va de nitta till dem med batongen för jag visste att jag har en väst som klarar av en kniv. Men också att jag sitter i en bil som jag KAN köra back och duka så får jag göra de, eftersom jag har en chans att rädda mitt liv, speciellt om jag redan sitter i bilen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ingen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha stannat och dragit upp händerna, men varför hota en SECURITAS VAKT för att han säger åt dig att åka ifrån en plats som de inte finns något viktigt på? De är ju i själva verket bara Sunt Förnuft och göra de. Så admin själv har brytt mot regler här alltså sunt förnuft. De finns exakt INGEN anledning att råna mig eller något liknande. De är som om du skulle råna en ordningsvakt för han säger åt dig att gå ut ur en butik.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte direkt, jag har spelat FiveM i över 3 år, med över 1,800 timmar. Detta borde inte ens vara en ban, de borde diskuteras FÖRST om de är en ban eller inte. Allt jag såg va att adminen här kunde inte acceptera att jag lyckades fly.

Detta scenario kunde ha blivit något mycket mer om de lät mig fortsätta åka, för då skulle de ju bli biljakt på mig och sånt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka