Nekad rez...... | Medlem ansökning (JHN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rez......

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jag heter leo irl

Vad är ditt discord namn? REZ.#2423

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter dushane hill och är 25 år gammal och han flyttade från sitt hemland när han var 15 år gammal med sina föräldrar som heter amy hill och hon är 45 år gammal och har ett eget företag som heter platinum cars ab och hon har varit rik sen hon var liten och dushanes pappa heter lenny och har 42 pr gammal och jobbar som en mekaniker och är anställd hoss amy hans fru och meckar med bilarna så att inget är sönder eller nått.nu om bara dushane han har ett eget företag och jobbar inom aktier och har jobbat inom det sen hans ungdom och han har haft den bästa barndomen och han kom till unive staden när han var 15 och då hitta han massor av vänner och kollegor inom hans egna företag inom aktier och dushane har en storebror som heter timmyh och han är 26 år gammal bara ett år äldre och han är en rikesman och jobbar som en chef hoss polisen och har tjänat in mycke pengar genom åren och har alltid valt den bra sidan i livet.och sen har dushane en syster som heter alice som är 14 gammal och går i en skola som är engelsk för hon kan inte så mycke svenska för dom kom från sitt hemland och hon kan lite svenska/arabiska och det är allt om dushanes familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att bara köra mitt bästa rp som jag kan och att tex,interåka säga nått fel i servern så att jag blir bannad

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? för båda partena kan vinna i ett scenario och en kan förlora det beror på

Hur hittade du Unive? hitta den inom vänner och några släktingar

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka