Accepterad rez...... | Medlem ansökning [gormstorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rez......

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jag heter leo irl

Vad är ditt discord namn? l1onnn

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter dushane hill och han bodde tillsammans med sin vän marko pesonen i en annan stad som heter bryggeriet och nu väljer han att flytta in till unive staden och hitta nya vänner och nya jobb och han ska jobba med crypto valutor och bitcoin och vara som en affärs man och dushane är 23 år gammal och under hans livstid har han haft det bra men ganska stökigt på samma gång för han har valt lite fel väg i livet och han f örsöker ändra på det men det går inte som tänkt och ha kommer utvecklas nu när han bor i unive staden och han har en mamma som heter millie hill och hon jobbar som polis i staden bryggeriet och hans mamma är 47 år gammal och hennes uppväxt har varit bra hon boode på landet under hennes uppväxt och sedan har vi dushanes pappa som heter jayden Hill och han är 45 år gammal och hans ppväxt har vart ganska stökig han har varit kriminell mesta dels av sitt liv och suttit i fängelse så dushane har knappt träffat honom men när han kommer ut ur fängelset så kommer han flytta in hos dushane ett tag och sedan köpa egen lägen het och sköta sig framöver och dushane har en bror också som heter mike hill som är 27 år ammal och han bor i miami för han flyyde ur sina problem ifrån bryggeriet och han kommer nog bosätta sig där för annars har han en stor risk att bli dödad och det är allt om dushanes liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har mycket erfarenhet inom rp har både kört engelska svenska servar och kan alla regler och vad som innebär om man begår misstag och man ska ta sina konsekvenser om man gör något dumt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska ta någons part i ett scenario bara för den har många tex bakom sig utan den kan ha fel och att man ska ta sitt egna parti och säga vad man själv tycker och tänker om den situationen tex.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag det finns RDM DET BETYDER ATT MAN DÖDAR NÅN UTAN ANLEDNING TILL DET och sen finns det vdm som är att man dödar nån med ett fordon.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag stor erfarenhet har spelat massor servers och vet hur det är inom reglerna och hur man ska göra och rätt eller fel och man ska spela normalt och inte larva sig och spela seriöst så alla får en bra rp nivå på servern

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är väldigt positiv och snäll och gillar att ha roligt och träffa nya vänner och att jag gillar att rpa med nya personer och att min rp nivå blir bara bättre och bättre för varje dag som kommer.

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka