Nekad Rez. | Ban Överklagan [Oskar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9q87

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199238462398/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c2fbbbe

Vad är din discord tagg? rez101509

Vem var det som bannade dig? Oskar7829

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-08 182952.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var helt dum i huvet och emot abusea. Det var första gången jag gjorde det och det var mitt fel och jag ska inte upprepa detta beteende.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i sandy och bara chilla, sen kom en grabb upp till oss och hoppa ut på oss, och exakt när han hoppar ut så kör jag iväg. Och då var jag dum nog i huvudet att jag emote abusear vilket var så jävla dummt av mig och jag ångrar det så jävla mycket

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felatig bann då det var 100% mitt fel att jag e dum nog i huvudet att emote abusea för att undika att dö i ett senario. Jag har lärt mig att det aldrig ska ske igen och att jag är helt dum i huvudet att ens försöka emote abusea igen för att vinna ett senario.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad 5 gånger under mina ungefär ett år på unive.

1: mild pwg (1 dag ban), då jag inte rpa nog på skador när vi snuddade en vägg. Och efter den bannen så har jag blivit mycket mer noggran med sånt
2:samt har jag blivit bannad för mild ooc (1 timme bann) och efter den bannen så har jag blivit noggranare att inte snacka ooc,
3 fusk: och då lärde jag mig att jag var helt dum i huvudet av att använda det, och att jag aldrig kmr göra om det.
4 brist på social rp. Jag döda en grabb istället för att gå för att kidnappa. Jag har lärt mig att alltid försöka vara social nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat inte vara så jävla dum i huvudet och bryta emot reglerna för att försöka vinna ett senario. Jag har lärt mig att aldrig göra om det igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte ska vara så jävla dum i huvudet och emote abusea igen och kmr alldrig ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yess

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka