Accepterad Rez. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9q87

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
6
Ban-referens
fivem-avgasen-ks77 — FiveM, Utgår 2026-03-24
Anledning: Dv'ar mc när polisen tar fast dig.
Bannad av: baconpannkaka
Visa på portalen →

Berätta vad som hände jag stog i sandy hangar och chillade, och så tog jag ut min hoj för att åka runt lite. Jag tar ut den och ser att den rycker så att jag tänkte ställa in den igen, men det garaget jag tog ut den ur var buggat så att det fanns inte en möjlighet att ställa in den. Sedan kommer en snut fram och ber mig hoppa av hojen från ingenstans, så jag får en jävligt dum tanke och dvar den ist för att hoppa av den vilket var jätte dummt av mig.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar ansvar för det regelbrottet jag gjort och jag förstår varför jag fick indragen sv och bann.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att inte vara så dum i huvudet att göra sådanna dumma och onödiga regelbrott som förstör för andra och det kommer aldrig hända igen

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag fattar absolut beslutet av indragen sv och jag förtjänar inte vara sv efter att jag gjorde fel i detta senario, men vill gärna komma tillbaks innan helgen, men jag är grön spelare och har inte så grov historik samt inte blivit bannad på ett halv år, och jag tänkte bara på mig själv i detta senario och inte på polisens sida, och hoppas på en andra chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka