Antagen Rez. | Ansökan till Servervakt [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9q87

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad heter du på discord? _.rez_.

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014c2fbbbe

Ange ditt födelsedatum 5 November 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndagar 15.20-23.00
Tisdagar 15.30-23.00
Onsdagar 15:30-16.00 18.20-00.00
Torsdagar 15.20-23.30
Fredag 16.00-03.00
Lördag 12.00-02.00
Söndagar 09:00 - 23.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan i början av 2025

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad 4 gånger. (kan inte skicka bild, skriv i mitt pm om bild så löser jag)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har jobbet att försöka hålla ordning på servern och underlätta jobbet för staffs, altså ifall någon lallar och åker runt och kör på folk, så kan man kicka hen/sv banna. Samt ifall det är helt kaos och det står bilar över allt så kan man hjälpa till staffsen att Dva dem, då det inte är så realistiskt att det står en bil mitt på motor vägen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt, då jag är väldigt mogen och jag vill underlätta jobbet för alla staffs och hjälpa till här på unive:).

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara när man använder sina perms på fel sätt. Här är några exempel

Det kan finnas flera olika slags abuser som server vakt. 1: man låter sina kompisar lalla och inte kicka dem ifall dem gör något fel. 2: man använder sig av toggle id då man kan ha det så att man lokalisera folk bättre. 3 Samt kan man vara korrupt och sitta och kicka folk som man inte gillar utan anledning. 4 Och jag vet inte om server vakter kan revivea sig själva, men ifall det går så kan man vara korrupt och reviva sig själv

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka