Nekad Rextyy | Medlem ansökning [ThaiTaxi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rextyy

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Cesar

Vad är ditt discord namn? .rextyy

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Karlsson och är 27 år han flydde från México med sin mamma vid tidig ålder. hans pappa var med i en kartell som fick massa problem och då ville hans mamma inte stanna så de flytta till Sverige. hans pappa stanna kvar för att fortsätta i kartellen carlos var bara 4 år när han fick reda på att hans pappa hade dött och det påverkade carlos liv mycket. Skolan var inte så rolig för carlos för alla kalla han taco mannen bara för han kom från México. Att alla mobbade han gjorde så att han hoppa av skolan. Och hans lärare vägrade att hjälpa han och hans mamma var inte till så mycket till hjälp för att hon jobbade nästan hela tiden så han var för det mesta själv och då blev det att han började med ett missbruk. Efter att ha missbrukat ett tag så började han sälja på gatan och tjänade in lite pengar till att fortsätta missbruka. han snattade i butiker för att ha något att äta hela tiden ville han göra sin pappa stolt men han visste att just nu gjorde han inte det så han blev väldigt deprimerad och blev självmords benägen och ville bara försvinna. Efter ett tag som becknare fick han en pistol av sin boss och han använde den pistolen til att skjuta10 skott mot en som sålde på samma gata. Pengar, vapen ,fina bilar och droger vare de ända intressena han hade. carlos enda mål i livet nu var att bli rikast och farligast i staden unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill skapa så rolig Rp som möjligt och jag vill skapa både långvariga scenarion och roliga scenarion. jJag vill skapa en bra social rp och intensiv rp. Jag vill välkomna och leda nya medlemmar och hjälpa dem med rp lika mycket som jag fick hjälp.......

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna. Det innebär att man ibland i vissa scenarion kan medvetet ta en förlust i scenariot. T.ex om man gör ett bankrån för tredje gången och man har klarat det de andra gångerna så kan man välja att medvetet förlora så det blir kul för poliserna också.........

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm är randomdeathmatch det betyder att man dödar nån utan en anleding och vdm är att man använder sin bil som ett vapen t.ex

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har ganska mycket erfarenheter t.ex hjälpa folk med att utveckla sin rp t.ex

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej Tack För Mig...

Nekad.
Anledning:
Plaggiat

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka