Accepterad Rextyy | Medlem ansökning [luckeee.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rextyy

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Cesar

Vad är ditt discord namn? .rextyy

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2011

Berätta om din karaktär. Han heter Erik Karlsson och är 30 år han gillar bilar och han gillar polisyrket mycket. hans dröm är att bli polis och han vill också stoppa kriminaliteten i staden. Och han har lätt att skaffa vänner men han gillar inte folk som kränker eller mobbar honom. Han gillar tjejer väldigt mycket. Men det viktiga han är väldigt rädd för folk som hotar han med vapen. men han gillar att bära vapen också. Men han är också snäll och omtänksam. Han gillar att bo i hus och gillar bilarna mercedes bmw audi. han kan också lite engelska. Meningen är att han ska vara rolig och omtänksam. Han ska också försöka bli polis. Eller något annat inom blåljus personal och hjälpa massa folk så de trivs i staden och vill hitta mer vänner och hjälpa folk ta rätt väg i livet och hjälpa kriminella att inte göra fel saker smat rädda folks liv och se till så att de inte skadar sig osv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? vad jag kommer bidra med till serverns rp är framförallt min erfarenhet inom rpn kunna hjälpa mig själv och andra utecklas samtidigt ha roliga scenarion och lära känna nya personer och skaffa nya vänner ett av mina mål är att hjälpa uttveckla rpn inom bilmarknaden och lyfta upp de till taket och göra så bästa jag kan och ha så roligt som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte spelar för de andras vins också så vi kan säga att du är i ett scenario med polisen och att det fångar dig du gör det inte för att vinna du gör det för att båda ska ha en chans att vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm är randomdeathmatch det betyder att man dödar nån utan en anleding och vdm är att man använder sin bil som ett vapen t.ex

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har ganska mycket erfarenheter t.ex hjälpa folk med att utveckla sin rp t.ex

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej Tack För Mig...

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka