Accepterad Rextyy | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rextyy

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229477157/

Ditt Hex-ID: 11000014ba6a125

Vad är din discord tagg? .rextyy

Vem var det som bannade dig? ^5 Nilsson

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-22 093629.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja jag gjorde fel som sakt jag har tänkt på det länge nu kommer inte göra om de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på väg till coop ingame sen såg jag en kille med en pistol som riktade på han i coop sen så när han var klar så c loggade han och då vart jag bannad på grund av en staff såg mig bara mig där

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. en felaktig ban kan jag säga efter som jag var på coop ingame sen så kom det en grabb och rånad stället sen så cloggade han

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tänkt mycket på det kommer aldrig göra om det och jag blev typ svbannad förut länge sen då vart jag bannad för typ clogg men då löste jag det med han som bannade jag sa att det inte var jag var kvar hela sinariot han todde det var jag som cloggade men det var det inte det var en kille som dog direkt han cloggade och staffen trodde det var jag så jag satt mig i support och därefter hade jag klipp och de så då visade jag han sen fick jag unban sen löste det sig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag skulle ha gått till piren istället för coop för då skulle jag inte va bannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jätte mycket

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja fattar kommer inte snacka med en staff om det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka