Accepterad Rexonxs | Whitelist ansökning (Samme)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rexonxs

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Rexonxs

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198051418105/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Vinje

Vad är ditt discord namn? Rexonxs#7735

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 1999

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Johny lizzon är 30 år jag är en väldigt snäll trevlig och go person som bryr sig om allt och alla har aldrig något negativt i min bakgrund. Något som driver mig enormt är antingen att jobba med vad som helst eller hålla på med att sälja bilar mecka med bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en driven person och framåt vet hur man ska bete sig och hantera saker!. Så det skulle vara sjukt kul att få fortsätta köra på er server i framtiden :)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag kommer bilda stora grupper runt om sköta det jag kan och antingen om jag får ett jobb som sälja bilar eller bli brandman vad som så kommer jag hålla mig till det arbetet och jobba stenhårt. Är en driven person och ger aldrig upp.

Hur många timmar har du på FiveM? 551,9 timmar

Hur hittade du Multistaden? Streamar en del och folk bad mig att kolla in multistaden för ni hade riktigt bra rp så gick in och märkte direkt hur goda vibes det var inget jag ångrar överhuvudtaget

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej håller mig till reglerna så aldrig blivit bannad

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte förtillfället har väldigt svårt att få grepp om vissa servrar för man blir direkt rdmad vdmad osv. Detta är den första som jag inte har blivit på och diggar verkligen er server! blir sjukt bra bemött

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka